آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 28466
تعداد مطالب : 322
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

آموزش سئو سایت

یک شنبه 2 ارديبهشت 1403

cannibalization چیست و چرا برای سئو ضرر دارد؟

کنیبالیزیشن چیست و چگونه باید cannibalization را شناسایی و حل کرد؛ این مسئله نکته ای مهم در روند سئو است که کمتر به آن پرداخته شده است. در این مقاله قصد دارم تا به صورت کامل این مهم را برای شما عزیزان شرح دهم.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 8:35

شنبه 1 ارديبهشت 1403

5 هدف مهم سئو برای پیشرفت کسب و کارها

سئو مجموعه اقداماتی است که با استفاده از آن ها می توانید سایت خود را به نتایج اولیه گوگل برسانید. با توجه به آنکه امروزه سایت های زیادی راه اندازی شده اند همه به دنبال این هستند که در سرچ گوگل سایتشان بالا بیاید. این کار باعث دیده شدن بیشتر سایت می شود که در ارتقا و پیشرفت سایت مؤثر بوده و از نظر کاری بسیار کمک کننده است. با شرکت در دوره آموزش سئو و انجام اصولی آن می توانید بازار را در دست گرفته و درآمد خود را چندین برابر کنید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:14

شنبه 1 ارديبهشت 1403

چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

یک سوال برای شما ممکن است این باشد که چرا فالوورهای جعلی برای ما خریداری نمی کنید؟ مهم نیست که محتوای اینستاگرام شما چقدر خوب باشد، اگر بازدیدکننده نداشته باشد، برای شما مفید نخواهد بود. حالا تصور کنید ده هزار نفر پستی را که شما ایجاد کرده اید ببینند و لایک کنند. شاید در نگاه اول این 10000 نفر برای شما ارزشمند باشند، اما زمانی متوجه عمق فاجعه خواهید شد که این نفرات نظر خاصی در مورد پست های شما نداشته باشند... چیزی از صفحه شما خریداری نکنند و هرگز پست شما به اشتراک گذاشته نشوند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:27

پنج شنبه 30 فروردين 1403

راهنمای خرید ترموکوپل مرغوب و باکیفیت

ترموکوپل به عنوان یک دستگاه حیاتی برای اندازه‌گیری دقیق دما، در انواع صنایع مختلف مانند صنعت پتروشیمی، نفت، گاز، صنایع غذایی و ... به کار می‌رود. این سنسور حرارتی، توانایی تبدیل اختلاف دما به ولتاژ را دارا است و در اندازه‌گیری دماهای بسیار دقیق و استفاده در شرایط محیطی مختلف، از آزمایشگاه تا صنعت، بی‌نظیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این ابزار فوق‌العاده و حیاتی برای صنایع مختلف، آشنا کنیم.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:44

چهار شنبه 29 فروردين 1403

استراتژی های ساخت بک لینک

توسعه استراتژی بک لینک می تواند هم برای مبتدیان و هم برای سئوکاران حرفه ای مفید باشد. متأسفانه اکثر وب مسترها فکر می کنند که نقشه راه آنها برای ایجاد بک لینک بهترین است! نکته مهمی که در این زمینه باید بدانید این است که یک استراتژی خوب باید دائما به روز و تغییر کند. تمرین تکنیک های قدیمی سئو احتمالاً مهمترین دلیلی است که باعث می شود وب سایت شما رتبه خوبی نداشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید روش‌ها و روش‌های خود را تغییر دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 8:59

سه شنبه 28 فروردين 1403

مزایای پروژه افتر افکت برای ادمین های اینستاگرام و یوتیوب

پروژه آماده افتر افکت به سبب سهولتی که در روند اجرا داره، محبوبیت بسیاری در میان ادمین‌های اینستاگرام و یوتیوبرها پیدا کرده تا به یک نتیجه حرفه‌ای منجر بشه. 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:45

سه شنبه 28 فروردين 1403

رازها و مزایای پینترست

اگر از شما در مورد مزایای Pinterest سؤال شود، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد این است که بهترین منبع برای دانلود عکس‌هایی با دنیایی از موضوعات مختلف است. اما واقعاً، هدف شبکه اجتماعی پینترست چیست؟ چرا این شبکه 367 میلیون کاربر فعال و در حال مرور در دنیای وب دارد، فقط به نمودار رو به رشد این شبکه اجتماعی Pinterest نگاه کنید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:41

دو شنبه 27 فروردين 1403

همه چیز در مورد سنگ مصنوعی نما ساختمان

سنگ مصنوعی به موادی گفته می شود که از ترکیب مواد شیمیایی و معدنی، به منظور شبیه سازی ویژگی های سنگ های طبیعی تولید می شوند. این مواد معمولا شامل ترکیباتی مانند رزین ها، انواع پلاستیک‌، پیگمنت ها و مواد مشابه می باشند. این محصول به دلیل قابلیت تولید در شکل و اندازه های متنوع، رنگ های متعدد و مقاومت بالا در برابر سایش و حرارت، به یک جایگزین محبوب برای سنگ های طبیعی تبدیل شده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:14

دو شنبه 27 فروردين 1403

مشکلات سئو و راه حل آن ها

مشکلات سئو بدون شک همیشه بسیاری از وب مسترها را درگیر خود کرده است. بسیاری از این افراد به دلیل عدم توانایی سایت در حل مشکلات سئو نمی توانند به فعالیت خود در دنیای آنلاین ادامه دهند. 

اجرای برنامه های جامعه و سئوی دقیق یکی از مهم ترین مسائل امروز برای رتبه بندی وب سایت است اگر وب سایت خود را بهینه نکرده اید و هنوز این فعالیت ها را دنبال نکرده اید، سایت رقیب شما قطعا از سایت شما پیشی خواهد گرفت. طبیعتاً قبل از حل مشکلات بهینه سازی وب سایت خود، باید ماهیت سئو را به بهترین شکل ممکن درک کنید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 10:24

یک شنبه 26 فروردين 1403

قیمت پودر سوپرفود و عوامل موثر بر آن

قیمت پودر سوپرفود را با توجه به عوامل متفاوتی باید مورد بررسی قرار داد. با اینکه این پودر جزء برترین مکمل‌های غذایی به حساب می‌آید، ولی اگر آن را از طریق یک شرکت بازرگانی معتبر خریداری کنید، با قیمتی ارزان مواجه خواهید شد. طبیعتاً هرچقدر این محصول با توجه به مدل‌های متنوعی که دارد، باکیفیت‌تر باشد، قیمت بالاتری را هم برآورد می‌کند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:3

شنبه 25 فروردين 1403

خطای 404 چیست و تکنیک های جلوگیری از آن

خطای 404 مشکلی است که اکثر سئوکاران جدید با آن مواجه هستند. شما باید با این صفحه آشنا باشید: شما روی یک لینک کلیک می کنید، اما به جای رفتن به سایت مورد نظر، این لینک خطای عدم دسترسی به صفحه درخواستی را نشان می دهد. معمولاً «خطای 404، صفحه دلخواه یافت نشد»، متنی است که در این صفحه نمایش داده می‌شود.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:13

سه شنبه 21 فروردين 1403

پایان جستجو در گوگل برای دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های روز و جدید و داشتن منبعی برای این منظور می تواند بسیار مهم باشد. در بسیاری از مواقع مانند مهمانی ها، جشن ها، مسافرت ها و... این که بتوانیم بهترین و مناسب ترین موزیک ها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن دانلود نماییم، تجربه‌ای لذت بخش است. اما در بسیاری از مواقع نمی توانیم دانلود آهنگ مدنظر را از طریق جستجو گوگل انجام دهیم یا حداقل برای برخی از آهنگ ها ممکن است این فرآیند کمی زمان بر باشد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 17:13

سه شنبه 21 فروردين 1403

اصول طراحی وب سایت برای موبایل

طراحی سایت نسخه موبایل، بر روی سئو سایت و بهینه سازی سایت ها تاثیر مستقیم و بسیار زیادی دارد. در مباحث سئو گذشته، درباره اهمیت سئو در طراحی سایت صحبت کردیم.

بیشتر مصرف کنندگان برای خرید کردن و به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود به تلفن های هوشمندشان متکی هستند. در سال 2017، هر کسب و کاری که برای موبایل آمادگی نداشته باشد، ریسک بسیار زیادی را به جان خریده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:39

دو شنبه 20 فروردين 1403

کاربرد دستگاه ویپ چیست + نکات مهم هنگام خرید ویپ

دستگاه ویپ نوعی سیگار الکترونیکی است که برای بخار کردن مایع مخصوص دستگاه ویپ که جویس نام دارد به کار می رود و حس سیگار یا قلیان کشیدن را در افراد ایجاد می کند. ویپ به عنوان جایگزینی برای سیگار یا سایر دخانیات مشابه مانند قلیان یا پیپ معرفی شده است. دود حاصل از دخانیات حاوی مواد سمی بسیاری است که برای سلامتی مضر هستند؛ اما ویپ به جای دود، بخار تولید می کند که مضرات بسیار کمتری در مقایسه با دود سیگار و دخانیات دارد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:27

دو شنبه 20 فروردين 1403

تفاوت SEM و SEO چیست؟

تفاوت SEM و SEO باید به عنوان یکی از مسائل مهم برای علاقه‌مندان به صنعت دیجیتال مدنظر قرار گیرد. موتورهای جستجو مانند گوگل، دو نوع نتایج را نمایش می‌دهند: نتایج پولی و نتایج ارگانیک.

 


ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 10:11

یک شنبه 19 فروردين 1403

بازار کار انجام پروژه متلب و مزایای آموزش و یادگیری آن

انجام پروژه متلب و حتی آموزش این نرم افزار محبوب، بسیار مورد تقاضا افراد قرار گرفته است؛ زیرا متلب به عنوان یک نرم افزار قدرتمند برای محاسبات عددی و برنامه نویسی، در زمینه های مختلفی از جمله مهندسی، پزشکی، امور مالی و علمی بسیار کاربرد دارد. 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:35

یک شنبه 19 فروردين 1403

بهبود کلمه کلیدی در سئو

بهبود کلمه کلیدی مثل تعمیر و نگهداری منظم و مداوم از یک خودرو می باشد؛ شما همیشه باید آن را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است خودرو شما نتواند حرکت کرده و رو به جلو برود. این قضیه برای عبارات کلیدی وب سایت شما هم کاملا صدق می کند. ارزیابی و بهینه سازی لیست عبارات کلیدی وب سایت از اهمیت بسیار بالایی برخودار بوده و امری ضروری است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:53

شنبه 18 فروردين 1403

3 روش یادداشت برداری خلاقانه در آموزش تندخوانی که شاید ندانید!

طبق نمودار فراموشی طی دو روز (۴۸ ساعت) تا ۸۰ درصد از آموخته‌های ما در معرض خطر فراموشی قرار خواهند گرفت. این حقیقت، می‌تواند دلسردکننده باشد. چرا که ما زمان و انرژی زیادی را صرف یادگیری مطالب می‌کنیم، اما بعد از دو روز، بخش زیادی از آنها را از یاد می‌بریم.

اما جای نگرانی نیست! در ادامه می‌خواهیم یک راه حل کلیدی و ساده را به شما یاد بدهیم تا بتوانید با مشکل فراموشی اطلاعات مبارزه کنید و آموخته‌های خود را ماندگارتر کنید. 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 17:28

شنبه 11 فروردين 1403

محتوای همیشه سبز و جادوی آن در افزایش ترافیک

محتوای همیشه سبز برای شما ماه ها و یا حتی سال ها ترافیک ارگانیک مداوم ارمغان می آورد. به جرات میتوان گفت محتوای همیشه سبز جادوی واقعی است و ترافیک زیادی را به سمت وب سایت ها هدایت می کند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:8

پنج شنبه 9 فروردين 1403

Inspiră-te cu cele mai recente tendințe în design interior în București

Bucuria de a avea propriul apartament vine și cu responsabilitatea de a-ți amenaja singur spațiul, lucru care ne sperie pe majoritatea dintre noi. Acest lucru se întâmplă deoarece designul interior înseamnă mai mult decât alegerea vopselei decorative, nuanța mobilierului de baie sau a materialul perdelelor. Să-ți amenajezi singur locuința presupune să realizezi o planificare minuțioasă a spațiul, să-ți setezi un buget realist, să dispui de multă răbdare și atenție la detalii.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:55

سه شنبه 7 فروردين 1403

روش های مقابله با افت ترافیک سایت

کاهش ناگهانی ترافیک سایت یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر صاحبان وب سایت حداقل یک بار با آن مواجه شده اند. همانطور که می دانید ترافیک عامل مهمی در سئو است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:36

دو شنبه 28 اسفند 1402

قیمت خرید لپ تاپ لنوو

قیمت خرید لپ تاپ لنوو به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در هر صورت در مقایسه با سایر برندها قیمت آن مناسب می‌باشد. البته شایان ذکر می‌باشد که این قیمت مناسب در کنار محصولات باکیفیت قرار گرفته است. ما در این مقاله دو سری از پردازنده core i5 و core i7 لنوو را مورد بررسی قرار داده‌ایم و برای هر کدام دو مدل لپ تاپ لنوو را برای کاربری گیمینگ و مالتی مدیا معرفی کرده‌ایم.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:42

یک شنبه 27 اسفند 1402

الگوریتم کافئین گوگل

الگوریتم کافئین Google در آگوست 2009 توسط این موتور جستجو راه اندازی شد. این به روز رسانی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد، به عنوان یکی از مهم ترین به روز رسانی های گوگل به حساب می آید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:59

شنبه 26 اسفند 1402

آنچه در مورد دستگاه هایفو نمی دانستید

دستگاه هایفو یا همان اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) با ارائه یک جایگزین غیرتهاجمی، موثر و ایمن برای روش های جراحی سنتی برای درمان های پوست، صنعت زیبایی و پوست را متحول کرده است. فناوری HIFU از امواج فراصوت با فرکانس بالا برای هدف قرار دادن لایه‌های خاص پوست، تحریک تولید کلاژن و بهبود بافت، انعطاف‌پذیری و ظاهر کلی پوست استفاده می‌کند. در این مقاله به بررسی کاربردهای مختلف هایفو در درمان پوست و فواید آن خواهیم پرداخت.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:57

شنبه 26 اسفند 1402

الگوریتم مرغ مگس خوار و نقش آن در سئو

الگوریتم مرغ مگس خوار در واقع عنوانی است که برای به روز رسانی الگوریتم گوگل استفاده می شود که در سال 2013 انجام شد. این به‌روزرسانی‌ها بر 90 درصد جستجوها تأثیر گذاشته است. البته، این تغییرات ایجاد شده در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل، روند جستجو را به هم ریخته است. در عوض، تمام به‌روزرسانی‌های انجام‌شده تا به امروز برای بهبود نتایج ارائه‌شده برای جستجوها و در نهایت افزایش رضایت کاربر طراحی شده‌اند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:12

پنج شنبه 24 اسفند 1402

5 نکته ارزشمند درباره واردات از چین

واردات از چین به ایران به دلیل هزینه پایین و تنوع محصولات، راهکاری موثر برای رونق کسب و کارهای بازرگانی است. برای حفظ سود و جلوگیری از ضرر، نکاتی مانند انتخاب تامین‌کننده مطمئن مثل شرکت اریازترخیص، انجام تست‌های کیفیتی، رعایت قوانین تجاری، مدیریت ریسک‌های مالی و ایجاد روابط تجاری قوی بسیار اهمیت دارد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:11

چهار شنبه 23 اسفند 1402

پاکسازی سایت آلوده به ویروس و malware

پاکسازی سایت کار ساده ای نیست و باید با استفاده از طیف وسیعی از اصول و تکنیک های تخصصی به بهترین شکل ممکن انجام شود. پاکسازی صفحه همچنین می تواند به SEO شما کمک زیادی کند. سایت هایی که آلوده به ویروس و بدافزار هستند باید به طور کامل از روی هر یک از آنها حذف شوند. در این مقاله سعی کردم مهم ترین نکات در مورد حذف ویروس از سایت وردپرس را به شما بگویم تا بتوانید بر اساس دستورالعمل های صحیح از ویروسی شدن وب سایت خود جلوگیری کنید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:6

چهار شنبه 23 اسفند 1402

کسب درآمد دلاری با سئو (بهترین روش درآمدزایی 2024)

سئو از یکی از شغل های محبوب و پردرآمد محسوب می شود. در سراسر دنیا از سئو به عنوان یک شغل یاد می شود که برای پیشرفت در هر کاری لازم است تا آن را فرا بگیرید و یا کار سئو را به افراد متخصص بسپارید. در ایران نیز می توان جهت کسب درآمد دلاری، سئو را به عنوان یکی از بهترین روش ها، در نظر می گیرند.

در ادامه بهترین روش ها و راهکارهای درآمد دلاری از سئو را به شما شرح می دهیم:



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:10

سه شنبه 22 اسفند 1402

نکات سایت های فروشگاهی

سئو باید بر اساس اصول و استراتژی های خود سایت فروشگاهی انجام شود. متخصصان سئو سایت باید از روش های مختلفی برای این دسته از مشاغل استفاده کنند. اگر به تازگی یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کرده اید و نمی دانید چگونه ترافیک آن را به بهترین نحو هدایت کنید. بهینه سازی سایت نقش بسیار مهمی در جذب کاربران و افزایش ترافیک دارد; طبیعی است که هرچه در صفحه نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، عملکرد بهتری برای سایت فروشگاه خود داشته باشید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:14

سه شنبه 22 اسفند 1402

روش کسب درآمد از سئو در 6 ماه

سئو سایت در حال حاضر یکی از ضروری ترین نیازهای کسب وکارها است. در فضای رقابتی که میان سایت های مختلف وجود دارد، کسی برتری دارد که بتواند از متخصصان در زمینه محتوانویسی و مدیریت سایت استفاده کند و از دانش آن ها را برای ارتقای درآمد خود بهره بگیرد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 10:39

یک شنبه 20 اسفند 1402

تکنیک های کاربردی سئو

سئوی روزانه یا سئوی روزمره واقعاً باید به یکی از فعالیت های ثابت شما تبدیل شود که به طور کلی تأثیر زیادی در روند بهبود سئو سایت شما خواهد داشت. روزانه افراد زیادی از وب سایت شما بازدید می کنند. مشکل این است که آنها همیشه نمی توانند سئو سایت خود را بررسی کنند و فعالیت های مفیدی برای تقویت آن انجام دهند. از این رو در این مقاله 6 تکنیک کاربردی و موثر را برای شما آماده کرده ایم که می توانید برای سئوی روزانه سایت خود به راحتی از آنها استفاده کنید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:26

شنبه 19 اسفند 1402

آیا باید هوش مصنوعی بسازید یا بخرید؟

امروزه کسب و کارها در دوراهی قرار دارند که باید تصمیمی اساسی بگیرند که آینده آنها را شکل می دهد: ایجاد یک راه حل هوش مصنوعی یک تولید کننده سفارشی یا اتخاذ یک راه حل موجود است. 1 کانتنت مرجع مقالات تولید محتوا و هوش مصنوعی می تواند چند راه حل به شما بدهد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:34

پنج شنبه 17 اسفند 1402

دلایل عدم نمایش structured data در صفحات جستجو

structured data در سئو اهمیت بسیار بالایی دارند. داده های ساختار یافته به اطلاعاتی گفته می شود که ساختار مشخصی داشته و به گونه ای نوشته شده اند که وب سایت را برای موتورهای جستجو قابل درک می کنند. اضافه کردن نشانه گذاری Schema در داده های ساختار یافته سایت خود، طبیعتا باید باعث شود تا ترافیک سایت شما به بهترین شکل افزایش پیدا کند. نشانه گذاری Schema باعث می شود تا خزنده های گوگل سایت شما را بهتر و آسان تر تجزیه و تحلیل کنند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 8:58

پنج شنبه 17 اسفند 1402

چگونه بدون نگرانی از سئو به درآمد برسیم؟ (روش درآمدزایی + نکات مهم)

شرکت در دوره آموزش سئو و بهره مندی از آن برای پیشرفت سایت یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است. دنیای تکنولوژی و اینترنت روزبه‌روز گسترده تر شده و میزان تقاضا برای مشاغل مربوط به وب، در حال افزایش است؛ به همین دلیل کسانی که از این موضوع استفاده می کنند و با دریافت آموزش های مناسب وارد بازار کار این حوزه می شوند، به راحتی می توانند در مدتی کوتاه به درآمد خوبی برسند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 7:26

سه شنبه 15 اسفند 1402

بهترین روش های ساخت بک لینک برای سئو

یکی از ارکان اصلی بهینه سازی سایت است. همچنین، همه در سئو سایت خود به آن نیاز خواهند داشت. اهمیت لینک های ارزشمند در سئو بر هیچکس پوشیده نیست. با این حال، آنچه بیشتر مورد بحث قرار می گیرد این است که چگونه پیوندهای ورودی را به درستی ایجاد کنیم.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:43

دو شنبه 14 اسفند 1402

نکات ارزشمند درباره سرم ضد جوش نیاسینامید

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری با ترکیبات مفید از جمله 10 درصد نیاسینامید و 1 درصد زینک، از جمله محصولات پرطرفدار برای کنترل جوش و آکنه‌های پوستی است. این سرم به عنوان یک راه حل موثر برای تنظیم ترشح چربی پوست، کوچک کردن منافذ باز و درمان جوش‌ها و آکنه‌های پوستی شناخته شده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:17

دو شنبه 14 اسفند 1402

کلمات کلیدی LSI چیست؟

یکی از موضوعات اصلی گوگل، کلمات کلیدی LSI است که از سال 2015 رشد قابل توجهی داشته است. گوگل هنوز دقیقاً به مدیران وب‌سایت توضیح نداده است که کلمه کلیدی LSI به چه معناست.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:43

شنبه 12 اسفند 1402

5 عامل موثر بر قیمت کود ده ایکس شوک

استفاده از کود‌های تقویتی و کامل برای بهبود و عملکرد بهتر گیاهان، امری حیاتی و اساسی در کشاورزی و باغبانی است. در این راستا، کود ده ایکس شوک به عنوان یکی از قوی‌ترین و موثرترین کودهای تقویتی وارداتی توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:27

شنبه 12 اسفند 1402

راه های جریمه نشدن سایت در گوگل

جریمه شدن سایت ها موضوعی است که باید در فرآیند SEO به آن پرداخته شود. نکته مهم این است که چگونه می توانید از پنالتی های گوگل جلوگیری کنید و با استفاده از روش های سئو از صفحه خود محافظت کنید. این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا سایت هایی که در گوگل جریمه می شوند می توانند ترافیک جستجوی شما را کاهش دهند یا حتی از بین ببرند. این فرآیند ممکن است به گونه ای باشد که با هیچ روش و استراتژی بازاریابی قابل حل نباشد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:3

شنبه 12 اسفند 1402

بهترین صندلی آرایشگاهی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین صندلی آرایشگاهی

از بهترین و لذت بخش‌ترین لحظات برای مردان و زنان در سالن‌های زیبایی، نشستن روی صندلی آرایشگاهی است. صندلی ارایشگاهی در نظر برخی افراد ممکن است بی‌اهمیت باشد ولی در جلب توجه و رضایت مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد. صندلی ارایشگاهی، از طراحی به روز و ارگونومیک تا انتخاب بهترین مواد و تکنولوژی در ایجاد تجربه‌ای خاص و بهتر در زمان ارائه خدمات در سالن زیبایی نقش بسیار مهمی دارد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:40

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::