تکنیک های افزایش فروش

آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 28847
تعداد مطالب : 342
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403

تکنیک های افزایش فروش

 

به طور قطع، سئو سایت اهمیت زیادی دارد و می تواند شما را به رتبه یک گوگل برساند و فروشتان را افزایش دهد. اما باید در نظر داشت که برخی مسائل وجود دارند که ارتباطی با اصول سئو و بهینه سازی سایت ندارند. با رعایت این اصول همراه با تکنیک های بهینه سازی سایت، مطمئن باشید که به درآمد بسیار بالایی از طریق وب سایتتان خواهید رسید.

بدون هدر دادن وقت، به بررسی تکنیک می پردازیم که باعث افزایش فروش آنلاین می شوند.

ساده بودن صفحه اصلی سایت و گیج نکردن مخاطب

احتمالاً این موضوع برای بسیاری از شما جالب است؛ مطمئنم که خودتان به خودتان می‌گویید که در این زمینه آموزش‌های زیادی دیده‌اید و در همه آن‌ها به شما گفته شده است که صفحه اصلی سایت باید جایی باشد که تمامی محصولات در آن قرار بگیرند و یا حداقل نشانی از آن‌ها وجود داشته باشد تا کاربر به هرآنچه می‌خواهد، برسد.

اگر توانایی داشته باشید که صفحه اصلی سایت خود را به گونه‌ای ساختار بخشید که محصولات کمتر و متن بیشتری در آن قرار بگیرند، به گونه‌ای که این متن، توضیح دهنده برند و کسب و کار اینترنتی شما و محصولاتتان باشد، شاهد افزایش فروش سایت خود خواهید بود. چگونه؟

با استفاده از این ترفند، شما قادر خواهید بود تا بر روی یک یا دو محصول ویژه که برای شما و کاربران ارزش بیشتری دارند، تمرکز بیشتری داشته باشید. این تمرکز بیشتر به شما امکان می دهد تا برای کاربرانی که وارد سایت شما می شوند، نقشه راهی روشن و مشخص ایجاد کنید. به این صورت که کاربران تازه وارد، از تعداد زیادی محصول گیج نمی شوند و به سرعت متوجه خواهند شد که برای چه هدفی وارد وب سایت شما شده اند.

البته باید توجه داشت که این مسئله که برای افزایش فروش وب سایت بیان کردیم، هیچ ارتباطی با محدود کردن حس آزادی کاربر ندارد. شما هرگز نباید به کاربران خود چیزی را تحمیل کنید.

توصیه می‌کنم حتما به صفحه اصلی سایت‌های بزرگ فروشگاهی دنیا سر بزنید؛ Electronic Arts یکی از بهترین نمونه‌هایی است که می‌توانید از آن الهام بگیرید.

افزودن ویدئو در لندینگ پیج

صفحات فرود یکی از اجزای حیاتی در فروش آنلاین هستند. یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش آنلاین، اضافه کردن ویدئو به این صفحات است. پیشنهاد می‌شود که به دوره آموزش سئو ما برای صفحات فرود مراجعه کنید تا نحوه قرار دادن ویدئو را به خوبی فهمید.

مغز انسان‌ها اطلاعاتی که از طریق دیدن به دست می‌آورند را بهتر ذخیره و پردازش می‌کند. بنابراین، اگر محتوای ارزشمندی را درباره محصول خود در قالب ویدئو در صفحه فرود محصول قرار دهید، مطمئن باشید که نمودار فروش سایت فروشگاهی شما رشد خوبی خواهد داشت.

3) از طریق فرم های ثبت نامی، شماره موبایل آن ها را بگیرید

افزونه های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای وب سایت فروشگاهی خود استفاده کنید و فرم های ثبت نام را در صفحات خرید محصول قرار دهید. شما باید از هر طریقی که می توانید، کاری کنید که کاربری که وارد وب سایتتان شده است، شماره تلفن همراه خود را ثبت کند.

بعد سوال اصلی که ایجاد می شود این است که با شماره هایی که به دست آورده ایم چه کنیم؟

طبعا باید با تک تک آن ها تماس بگیرید. منتها دقت داشته باشید که پشت این کار باید از استراتژی های بسیار قدرتمند بازاریابی فروش تلفنی وجود داشته باشد. بازاریابان شما باید به بهترین شکل ممکن با این افراد ارتباط برقرار کنند و به نحوی بسیار نرم، آن ها را به سمت خرید محصول مورد نظر سوق دهند.

خودتان را به کاربران ثابت کنید

وقتی کاربر وارد سایت شما می شود و احساس می کند که شما به او دروغ می گویید، منطقی است که خریدی انجام ندهد. بنابراین، یکی از روش های اصلی افزایش فروش آنلاین، اثبات اعتماد به خودتان نسبت به کاربران است.

بهترین راه بوجود آوردن اعتماد در کاربر، ارائه مستندات و مطالب علمی است. شما می توانید در صفحات فروش یا بخش مقالات وب سایت خود، مطالب زیادی درباره محصولتان ارائه دهید و توضیح دهید که بر اساس دلایل علمی، این محصول می تواند مشکلات خاصی را حل کند.

تولید محتوا در کسب و کار اینترنتی

تولید محتوا یکی از روش هایی است که می تواند به شما در افزایش فروش سایت کمک کند. با تولید و منتشر مقالات مرتبط با عبارات کلیدی پرجستجو شده در کسب و کارتان، می توانید بهبود قابل توجهی در نمودار فروش خود مشاهده کنید. اما حتما به این نکته توجه کنید که محتواهای تولید شده باید از نظر سئو بهینه باشند. فقط در این صورت می توانید برای هر عبارت کلیدی در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالا بگیرید.

پیش فروشی

پیش فروشی و فروش مکمل دو تکنیک بسیار حیاتی در فرآیند معاملات محسوب می‌شوند. بر اساس آمارهای به دست آمده، بیش فروشی می‌تواند به شما کمک زیادی در افزایش فروش آنلاین وب‌سایتتان کند.

بیش فروشی به چه معناست؟

همه ما در زندگی خود با این دو مفهوم فروش، آشنا هستیم اما به آن ها توجه کافی نداده ایم! بیش فروشی به معنای پیشنهاد خرید یک محصول گران تر از موردی که توسط کاربر انتخاب شده است و فروش مکمل به معنای ارائه محصولات ریزجزء در کنار محصول اصلی که کاربر قصد خریداری آن را دارد.

مثالی از فروش مکمل، وقتی که یک فرد گوشی موبایل خود را از یک فروشگاه خریداری می کند و پس از خرید، پیشنهاداتی برای خرید محصولات اضافی می شود؛ مثل گارد، گلس و هندزفری اختصاصی. این مثالی از فروش مکمل است.

اما بیش فروشی معنای دیگری دارد؛ بهتر است در مثال بالا، کمی عقب تر برویم. فرض کنید فردی که می خواهد گوشی موبایل بخرد، هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است؛ در اینجا، اگر فروشنده مهارت داشته باشد، به مشتری می گوید که محصولی دارد که گوشی موبایلی دارد که کمی قیمتش از موردی که می خواهد انتخاب کند، گران تر است اما امکانات بسیار بیشتر و بهتری دارد. فروشنده به مشتری می گوید که اگر کمی بیشتر هزینه کند، می تواند گوشی بهتری که امکانات بسیار بیشتری دارد را خریداری کند. این تکنیک بیش فروشی نام دارد.

حال یکی از بهترین روش هایی که می تواند فروش وب سایت شما را افزایش دهد، همین بیش فروشی است. شما باید از توسعه دهنده وب سایت خود بخواهید تا امکانی را فراهم کند که اگر فردی خواست محصولی بخرد، محصولات گران تر را با ارائه برخی امکاناتشان، به کاربر نشان بدهد. در این صورت، کاربر با مقایسه ای چشمی، ممکن است تصمیم به خرید محصول گران تر بگیرد.

بیان ارزش اصلی محصول به صورت شفاف

شما باید در جملاتی کوتاه و ساده، به کاربر بگویید که محصولتان چه ارزشی دارد یا اینکه چطور می تواند پاسخی برای مشکل او باشد. این مسئله سبب می شود تا شما بعد از گذشت زمانی، افزایش فروش سایت فوق العاده ای داشته باشید.

حال برای پیاده سازی این امر و نوشتن جملات ساده و روان، باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • متن بیان ارزش شما باید به کاربر نشان دهد که چطور محصولتان چطور می تواند مشکل کاربر را حل کند
  • باید به صورت دقیق و مصداقی نشان دهد که محصول، چه خدماتی به کاربر ارائه می کند
  • باید کاربر را قانع کند که او چرا باید به جای خرید از رقبایتان، از شما خرید کند

پرسش و پاسخ های متداول

متأسفانه بسیاری از افراد در جامعه ما علاقه‌ای به خواندن متون طولانی ندارند و در لحظات اولیه ورود به یک صفحه، به دنبال پیدا کردن پاسخ سوالات خود هستند.

برای حل این مشکل، راه حلی جز ایجاد بخشی برای پرسش‌های متداول وجود ندارد. شما می‌توانید این پرسش‌ها را در ابتدای محتوای صفحه قرار دهید؛ همچنین می‌توانید آنها را در انتها قرار داده و از یک کد برای پرش به صفحه استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید از اسکیمای FAQ استفاده کنید تا پرسش و پاسخ‌ها در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نشان داده شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:14

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::